escort fethiye fethiye escort
Daha Eski Gönderiler

6 Ziyaretci Mesajı

  1. merhaba hocam dutastaride ile ilgili çok önemli bir soru sormak istiyordum size ? min-dut losyonuna başladım , losyonu lokal olarak uyguluyorum yani dutu yutmuyorum ama yinede sisteme karışıp yan etki yapabilir mi ? bu yan etkiler kalıcı olabilir mi ? korktum açıkcası biraz yan etkilerden dolayı çünkü çok ağır yan etkilerden bahsediliyor
  2. Diane35 çok zararlı alternatifi varmı kardeş losyon için
  3. Arasındaki Sohbeti Göster
    Hocam mesaj kutun dolu silersen
  4. Cemil hocam bi yerde alkolün saçı beyazlattığını söylemişsiniz.Ben miracle ve min-dut 2 aydır kullanıyorum.hocam saçlar beyazlamaya başladı.ilk beyazlarım losyonlardan sonra ortaya çıktı.saçım dökülüyordu ama kafamda saç vardı yani ve hiç beyaz yoktu.beyazlar git gide artıyor hocam sanırım haklısınız
  5. Cemil abi mesaj kutu boşaltır misin
  6. Arasındaki Sohbeti Göster
    Merhaba cemil bey kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama benim dökülmem durmuyor 22 yaşında bayanım gözümü kararttım oral dutas kullanmayı düşünüyorum yalnız dutasterid hakkında pek bi bilgim yok siz ne dersiniz biraz bilgi verir misiniz
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 6 of 6
Kazakcemil hakkında

Temel Bilgiler

Signatürü


1- Min+Ru Losyon ( 50 ml içine 1 gr ru)
2- Miracle Losyon/Krem ( 40 gr.ketoral+30 gr.azelderm içine 3 gr saf spiro)
3- Ketokonazol şampuan ( haftada 2 )
4-Sebamed antihairloss ( haftada 6 gün)
5-Destek Tedaviler: Oral Destek : Çörek otu(2gr.çiğneyerek),kefir,doğal elma sirkesi(haftada 7 gün)

07.11.2015 tarihinde güncellendi

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.522
Günlük Ortalama Mesajlar
1.47
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
6
En yeni mesaj
15.10.2016 14:00
Genel Bilgiler
Son Aktivite
23.06.2017 11:04
Üyelik tarihi
22.08.2014

10 Arkadaşlar

  1. anl anl çevrimdışı

    Moderatör

    anl
  2. ASLAN27 ASLAN27 çevrimdışı

    Yeni Üye

    ASLAN27
  3. atikk atikk çevrimdışı

    Yeni Üye

    atikk
  4. bilgehan bilgehan çevrimdışı

    Banned

    bilgehan
  5. colltreal colltreal çevrimdışı

    Yeni Üye

    colltreal
  6. designer designer çevrimdışı

    Yeni Üye

    designer
  7. efe08 efe08 çevrimdışı

    Üye

    efe08
  8. joker joker şimdi çevrimiçi

    SaçımınDoktoru Üyesi

    joker
  9. saclarimveben saclarimveben çevrimdışı

    Yeni Üye

    saclarimveben
  10. saçmasaç saçmasaç çevrimdışı

    Moderatör

    saçmasaç
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 10