escort fethiye fethiye escort
Sayfa 1/3 123 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Kirkland minoxil tedavim

  1. #1
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    20.07.2015
    Mesajlar
    164

    Kirkland minoxil tedavim

    Kırkland mınoxıl tedavısıne yenı başladım gelişmeleri buradan paylaşıcam

    [attach=confıg]4037[/attach][attach=confıg]4038[/attach][attach=confıg]4039[/attach][attach=confıg]4040[/attach][attach=confıg]4041[/attach][attach=confıg]4042[/attach][attach=confıg]4043[/attach][attach=confıg]4044[/attach][attach=confıg]4045[/attach]
    Eklenmiş Resmin önizlemesi Eklenmiş Resmin önizlemesi 1.jpg   2.jpg   3.jpg   4.jpg   5.jpg   6.jpg   7.jpg   8.jpg   9.jpg  
    Tedavide Kullandığım İlaçlar..

    LOREAL BOTANİCALS ŞAMPUAN

    L-RECAPİN PROCAPİL SERUM

    BEMİKS-C VİTAMİNİ GÜNDE 1KEZ

    DERMASTAMP 1.00 MM HAFTADA 2 KEZ











  2. #2
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    25.06.2015
    Mesajlar
    160
    Foamları nereden kaç liraya aldınız acaba? Bu arada başarılar
    GÜNLÜK TEDAVİM

    Oral

    1x Proscar-Avodart (Dönüşümlü)

    1x Biotin 10MG (Hair Pharma)

    2x Fincan Çay (Yakı-Isırgan-Hayıt-Yeşil Çay-Tıbbi Nane)

    Topikal

    2x Minoksidil %5 (3gr Azelaik Asit-0.75gr Çinko Süfat-0,4gr B6-20mg Retionik Asit)

    1x Miracle Losyon (140 ml Etanol-60 ml PPG-2x Aldactone 100mg-2x Diane 35-25 tablet Androcur 50mg-2x Allerset Damla-2x Dekort Ampul)

    HAFTALIK TEDAVİM

    1x Dermastamp (1.5mm)

    3x Ketokonazol Şampuan (Konazol)


  3. #3
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    20.07.2015
    Mesajlar
    164
    Foam almadim kirkland solusyon aldim 220tl 6aylik abim kel abimede 1kutu aldim .dd
    Tedavide Kullandığım İlaçlar..

    LOREAL BOTANİCALS ŞAMPUAN

    L-RECAPİN PROCAPİL SERUM

    BEMİKS-C VİTAMİNİ GÜNDE 1KEZ

    DERMASTAMP 1.00 MM HAFTADA 2 KEZ











  4. #4
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    20.07.2015
    Mesajlar
    164
    https://i.hizliresim.com/yE74nN.jpg Arkadaşlar KİRKLAND Solüsyonu bıraktım KİRKLAND FOAM'A geçtim tecrübelerımı sıze aktarcam inşALLAH
    Tedavide Kullandığım İlaçlar..

    LOREAL BOTANİCALS ŞAMPUAN

    L-RECAPİN PROCAPİL SERUM

    BEMİKS-C VİTAMİNİ GÜNDE 1KEZ

    DERMASTAMP 1.00 MM HAFTADA 2 KEZ











  5. #5
    SaçımınDoktoru Üyesi karaayaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.11.2015
    Mesajlar
    140
    Kırkland minoxil baş agrısı yapıyormu ve nasıl temin ettiniz

  6. #6
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    20.07.2015
    Mesajlar
    164
    Alıntı karaayaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kırkland minoxil baş agrısı yapıyormu ve nasıl temin ettiniz
    daha bugün kargodan aldım mersinde bir satıcı var ondan aldım biraz pahalı 360tl ayrıca hemen kuruyor saçta yağlı his bırakmıyor baş ağrısı yapmıyor bende

    ( 22MAYIS PAZARTESİ GÜNÜ SÜLÜK YAPTIRMAYA GIDICEM dokulmeye azda faydası olursa tecrubelerımı sız değerli forum arkadaşlarıma aktarıcam )
    Tedavide Kullandığım İlaçlar..

    LOREAL BOTANİCALS ŞAMPUAN

    L-RECAPİN PROCAPİL SERUM

    BEMİKS-C VİTAMİNİ GÜNDE 1KEZ

    DERMASTAMP 1.00 MM HAFTADA 2 KEZ











  7. #7
    SaçımınDoktoru Üyesi karaayaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28.11.2015
    Mesajlar
    140
    Arkadaş minoxil forte mafetti beni tansiyonum yüksek 3 gundur baş agrısı bitkinlik midemde bulanıyo çarpıntı daralma sakın kullanmayın halendaha agrıyo başım ne illet bişeymiş

  8. #8
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    01.10.2014
    Mesajlar
    337
    kardeşim bi KIRKLAND minoxil saçta beyaz döküntü kepek gibi şeyler yapıyormu ?

  9. #9
    SaçımınDoktoru Üyesi Violator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22.09.2016
    Mesajlar
    133
    Alıntı karaayaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş minoxil forte mafetti beni tansiyonum yüksek 3 gundur baş agrısı bitkinlik midemde bulanıyo çarpıntı daralma sakın kullanmayın halendaha agrıyo başım ne illet bişeymiş
    5 yıldır aralıksız hergün minoxil forte kullanıyorum (askerlik dahil). Sen kafana ne kadar yoğunlukta sıkıyorsun? saçlarını komple minoxil ile ıslatırsan çarpıntı da olur baş ağrısı da. Seyrek bölgelere 2-3 fıs yapıp masajla dağıtmalısın.
    Tedavim:

    -Miracle Losyon + Min-Dut (Her akşam)
    -Medobiocomlex-E (Günde 1 kapsül) Mide ağrılarım nedeniyle kullanıma ara verdim
    -Dermastamp (3 günde 1)
    -Yeşil Çay (Günde max. 2 bardak)
    -Biotin veya Priorin şampuan içerisine; Üzüm çekirdeği yağı + Çam terebentini

  10. #10
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    20.04.2015
    Mesajlar
    648
    Alıntı Violator Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 yýldýr aralýksýz hergün minoxil forte kullanýyorum (askerlik dahil). Sen kafana ne kadar yoðunlukta sýkýyorsun? saçlarýný komple minoxil ile ýslatýrsan çarpýntý da olur baþ aðrýsý da. Seyrek bölgelere 2-3 fýs yapýp masajla daðýtmalýsýn.
    ilerleme veya gerileme oldu mu 5 yildir araliksiz kullandiginiza gore
    minox+cell losyon+proscar
    not:velluslar papilla olana kadar bu siteden ayrilmayacagim.

Sayfa 1/3 123 SonSon

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •