escort fethiye fethiye escort
Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
42 sonuçtan 31 ile 40 arası

Konu: Bu 2 maddeyi uygulayarak saç kaybını durdurabilirsiniz..

  1. #31
    Alıntı emrebrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasım 6 sene once gormustum bu konulara ılk adım atarken bıraz arastırayım bakalım bulabılecek mıyım
    Bende bakınıyorum hocam eyvallah

  2. #32
    Moderatör Muzdarip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.09.2015
    Mesajlar
    783
    Alıntı Zer0 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla sanırım benim de derim çok kötü ne cell ne miracle ne bilmem ne işime yaramıyor. Miracle hoca derim çok sıkıntılı dedi sanırım doğru dediğin hiçbir losyon işe de yaramıyor sürekli geriye gidiş. İnsülin iğnesi + masaja bugünden başlıyorum ben de artık.
    Şu ana kadar denememistim masaj olayını. Bu konuyu görünce bi deniyim dedim vallahi derim kalas gibi olmuş zar zor bükmeyi başardım şuan çok esnek oldular. Biraz zor bir olay hem saçlı deride yapmak hem de deriyi bükmek felan. Bir de masajdan sonra derim kızarıyor bu da iyiye işaret sanırım.

  3. #33
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    06.04.2017
    Mesajlar
    10
    Bende başladım bu deri bükme masajına derim kaskatıydı 3gündür esnettim 3.gün inisulin iğnesi ile derimi deldiğimde acıdı ve kan fışkırdı bu uygulamayı faydalı buluyorum inşallah hepimize iyi gelir.

  4. #34
    Bu bükme hareketini nasıl yapabiliyorsunuz sacli deride ben losyon sürerken bile 1-2 dk anca burda 1 saatten bahsediliyor bukme hareketi dediginiz friksiyon hareketimi yoksa

  5. #35
    Moderatör Muzdarip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.09.2015
    Mesajlar
    783
    Alıntı Feridun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu bükme hareketini nasıl yapabiliyorsunuz sacli deride ben losyon sürerken bile 1-2 dk anca burda 1 saatten bahsediliyor bukme hareketi dediginiz friksiyon hareketimi yoksa
    Hocam 1 saat işin fantazi boyutu bence. 20 dj felan yaptığında zaten derin elastik gibi oluyor kafa derin kanlanıyor ve bükme neticesinde kafanda hafif acılar hissediyorsun. Çok yapmak önemli değil düzenli yapın kafi.

  6. #36
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    06.06.2016
    Mesajlar
    29
    Bu masaj tam olarak nasıl yapılıyo biri anlatabilir mi?

  7. #37
    Masaj çok iyi geldi arkadaşlar, 3-4 gündür düzenli yapıyorum uzun uzun valla derim ve saçım canlandı.

  8. #38

  9. #39
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    10.11.2015
    Mesajlar
    107
    Arkadaşlar daha önceden dediğim gibi 1 saat masajdan kastım masajın toplam süresi. Aralıksız 1 saat masaj yapmıyorum.

    Hafta sonları sabah öğle akşam full boş olduğum için gün içerisinde yaptığım masajların toplam süresi 1 saati bulabiliyor.

    Yani sabah saat 10da kalktığınızı akşam 12de yattığınızı düşünün. Saat başı 5 dakika masaj yapsanız 14 saatten toplam 70 dakika eder. Böyle düşünün.

    Hafta içi ise çalıştığım için hem zaman kısıtlı hem de yorgun oluyorum. Bu sebeple en fazla 20-30 dk arası yapabiliyorum. Bazen bu kadar bile sürmüyor.

    Buradaki asıl olay olabildiğince masajı günlük hayatımızın bir parçası haline sokmak.

    Masaja alıştıkça belli bir zaman sonra istemsizce masaj yapmaya başlayacaksınız.

    Çünkü kafa deriniz bir kere esnekliğe alışınca sürekli onu korumak için sizi masaja zorlayacak.

  10. #40
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    08.08.2016
    Mesajlar
    1
    Hocam saçın üst tarafınada mı aynı şekilde yapılıyor masaj yoksa yanlar yeterli oluyor mu

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •