escort fethiye fethiye escort
kaçak iddaa bahis siteleri milanobet canlı bahis casino siteleri Maltepe Escort yerli pornot
Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
43 sonuçtan 41 ile 43 arası

Konu: Saç kapatıcı kullananlar bakabilirmi

  1. #41
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    06.06.2018
    Mesajlar
    34
    Alıntı karahanl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu 'vest' denen kendini bilmez insanlık yoksulu her paylaşıma olumsuz karalayıcı bişey yazarak oturduğu yerden klavye şovelyeliği yapıp insanların binbir emekle yaptığı herşey hakkında ileri geri atıp tutmayı ilkesi edinmiş hele bide meydanı boş bulunca kimsede bişey demeyince ver Allahım ver herkese ayarsız terbiyesiz karalama itibarsızlaştırma çabaları ...sen kimsin kiME çalışıyorsun sen ? nasıl bir insansın sen bir açıkla bakalım forumdaki herkes bi öğrensin senin nasıl ahlaksız biri olduğunu !!! üzerine vazifeMİ senin herşeye söyleyecek karalacayacak bişeyin var öyle dimi !!! SOSYAL MEDYA SENİN GİBİ AHLAKSIZLAR YÜZÜNDEN MAHVOLMUŞ DURUMDA .İNSANLAR FİRMALAR MARKALAR HAKKINDA İLERİ GERİ KONUŞMANIN CEZASINI YEMEMİŞSİN SEN HİÇ BELLİ ONDAN BÖYLE ORTALIKTA ONA BUNA HERKESE GİYDİRİYOSUN ...KAMU DÜZENİNİ BOZMAK ,KARALAMAK İTİBARSIZLAŞMAYA ÇALIŞMAK ,KARA PROPAGANDA YAPIP MESLEKLERE SALDIRMAK 125.MADDE 5237 SAYILI KANUN CA SUÇ 3 İLA 5 YIL HAPİS CEZASI VAR .SEN NASIL BİRİSİN NEREDEYSE BÜTÜN YORUMLARINI OKUDUM.KİMİNLE DERDİN VARSA GİDİP ONUNLA ÇÖZ !!! ÇÖZEMİYORSAN MAHKEMEYE VER ADELET ÇÖZSÜN ! AHLAKSIZLIK YAPMAYI BIRAK İNSANLARLA UĞRAŞMA !!! HER YORUMUN OLUMSUZ HERŞEY HAKKINDA SENDEN İZİNMİ ALACAK İNSANLAR BİŞEY YAPARKEN NE ACAİP BİR VARLIKSIN SEN YA...
    Ya hocam adamın meslege saldırdıgı sonucunu nasıl cıkardın pes yanı.Hukukı kurallardan bıhaber ona buna ceza kesmen de cabası.Normalde yorum yapmazdım ama bır hukukcu olarak burada böyle kendı kafasına bırının hukukı bır hukmu vermesını tasvıp edemedım ve yazdım.
    Prp mezo
    Gunde 1 defa minox
    Proscar 4e bölerek
    Cellagance ve seti 1 ay kullandim.Peptit veya ruya baslamayi düşünüyorum

  2. #42
    Alıntı SALVADOR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya hocam adamın meslege saldırdıgı sonucunu nasıl cıkardın pes yanı.Hukukı kurallardan bıhaber ona buna ceza kesmen de cabası.Normalde yorum yapmazdım ama bır hukukcu olarak burada böyle kendı kafasına bırının hukukı bır hukmu vermesını tasvıp edemedım ve yazdım.
    VEST denen arkadaşın yorumlarını güzelce okuyun .benim yazdıklarımı da güzel ce okuyun olurum .ezebere konuşmak yerinde olmaz .Adam kötü bir deneyim yaşamış ama onunla alakalı alakasız herkese bütün sektöre karalama politikası uyguluyor.Sosyal medya herkesin kafasına göre atıp tutacağı bir yer değil .125. madde açık okuyun .biz kimseyede ceza kesmedik .Cezayı devlet yetkilileri keser .Okumadan etmeden yazmış olmak için yazmaya gerek yok .Ahlaklı ve hakkaniyetli olmak insanlığın gereğidir .Tanımadığınız insanlar hakkında konuşmak insanların binbir emekle yaptığı işlere gelişi güzel karalama yapmak AHKLASIZLIKTIR .Konuya muhatap kişi 125.madde 5237 sayılı kanuna dayanarak dava açabilir .Çünkü sosyal medya kişi kurum markalara yapılan konuşmaların aynen yüz yüze yapılmış gibi ekran resimi ile kayıt altına almak suretiyle işlem yapar .Kaldıki aynı şekilde dava ettiğimiz şahıslar bulunmakta ...Kİmin kimle derdi varsa onunla çözmeli çözemiyorsa TC MAHKEMELERİ bunun için var gereğini yapar .Oraya buraya abuk subuk yorumlar üzeri kapalı KARA PROPAGANDA şeklinde yorumlar oldukça yakışıksızıdr .

  3. #43
    Yeni Üye
    Üyelik tarihi
    16.02.2015
    Mesajlar
    47
    Dün cevap yazdım herhalde gitmedi gözükmüyor bu nasıl bir anlayış her ürünü begenecegim diye bir şey varmı daha önce bu ürünü bir kere kullandım memnun kalmadım bitmeden attim topic ve dermamatcda kullandim ve bu ürünlerden memnun kaldım forum insanlarin bilgi paylaşım yeri birbirlerine tecrübelerini aktardığı yer sen yorumda beğenmedigimi söyledim diye mahkemeye gidecegini soyluyorsun ozaman git senin isteğine göre yorum yazacak degilim

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
sirinevler escort
Türk ifşa Türk ifşa

antalya escort bayan escort izmir bursa escort bursa escort bayan istanbul escort bayan

pendik escort tuzla escort antalya escort bayan kartal escort