escort fethiye fethiye escort
kaçak iddaa bahis siteleri milanobet canlı bahis casino siteleri Maltepe Escort yerli pornot
Sayfa 1/2 12 SonSon
19 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Merhaba abilerim kardeşlerim

  1. #1

    Angry Merhaba abilerim kardeşlerim

    Ben 17 yaşında 2 ay sonra 18 olucam bir kardeşinizim . Ailemde dayılarımda amcalarımda hatta amcaoğullarımda bile herhangi bir kellik şakak gerilemesi yok . Babam 54 yaşında hala saçları gür . 7 Erkek kardeşiz 30 yaşında abim var yani kısacası saçı dökülen yok . Ama benim ygs zamanı 8 ay önce saçlarım ani bir şekilde dökülmeye başladı . 2ay önce hastahaneye gittim doktor baktı dökülmenin her taraftan olduğunu söyleyüp kn tahlili yaptırdı . Birşey cıkmayınca strese bağlıdır dedi ve biotin 2.5 mg verdi . 2 Aydır onu kullanmaktayım . Bugün başka bir doktora gittim erkek tipi dökülme olduğu söylendi . Minoxidil önerdi . Sizce başka bi doktora gidip emin olduktan sonra mı minoxidile başlamalıyım napmalaıyım moralım cok bozuldu lütfen yardımmm

  2. #2
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    25.06.2015
    Mesajlar
    205
    Saçının durumunu yollar mısın? Kullandığın ilaç var mı? Minoxil için acele etme. Duruma göre tiroid bezine baktırabilirsin.

  3. #3
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    18.05.2016
    Mesajlar
    135
    Oncelikle vertex sag sol sakak resim koy kardesim ona gore oneride bulunulur.

  4. #4
    SaçımınDoktoru Üyesi
    Üyelik tarihi
    06.08.2014
    Mesajlar
    415
    Minoxile sakın başlama kardeşim stres kaynaklıdır dökülmen büyük ihtimalle beslenmene dikkat et saçına kimyasal sürme. Yakı otu+ ısırgan otu losyon yap kafana sür, konazol şampuan kullan haftada 2, biotinini içmeye devam et, haftada 3 bepanthen-bemiks ve evin ampülü hint yağı ile karıştırıp kafana sür 2 saat beklet ve her gün 2-3 bardak yeşil çay iç. Dökülme her taraftan ise erkek tipi değildir stresi azalt hayatındaki düzelir büyük ihtimal.

  5. #5
    http://www.imgim.com/img_20171003_210123.jpg her zaman fonle ayırdığım sol şakak

  6. #6

  7. #7
    Konu Muzdarip tarafından (03.10.2017 Saat 23:39 ) değiştirilmiştir. Sebep: Edit link

  8. #8
    Konu Muzdarip tarafından (03.10.2017 Saat 23:39 ) değiştirilmiştir. Sebep: Edit link

  9. #9
    SaçımınDoktoru Üyesi Muzdarip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.09.2015
    Mesajlar
    1.015
    Bu saça minoxil öneren doktoru ayrı bir şekilde sorgulamak bi kenarda dursun, siz de bence boşverin saç konusunu hayatınıza bakın zira gayet normal duruyor saçlarınız evham yapmışsınız. Hayırlı geceler.

  10. #10
    Verteksi görene kadar sen dalga geçmek içinmi konu açtın diyecektim verteksi görünce heaa dedim )) sorun yok kardeşim bence ne güzel saçın var verteks için korumaya al zaten senin dökülme agresifleşene kadar kelliğin çözümü bulunur kanımca )

Sayfa 1/2 12 SonSon

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
sirinevler escort
Türk ifşa Türk ifşa

antalya escort bayan escort izmir bursa escort bursa escort bayan istanbul escort bayan

pendik escort tuzla escort antalya escort bayan kartal escort